Informace pro firemní zákazníky
Projekt VOJP.cz nabízí hlasové služby od roku 2005. Název této služby byl odvozen přesmyčkou z názvu protokolu VoIP (Voice over Internet Protocol), který tato služba využívá pro svou existenci. Služba je provozována na datových linkách sítě ValachNet.cz a partnerů, které počítají s přenosem hlasových dat. Chceme především zajistit kvalitní hlasovou službu, abychom si po telefonu dobře rozumněli. Pro firemní zákazníky máme připraven tarif ProfiFojt VOJP v několika variantách podle dostupné infrastruktury u klienta.
Tarif ProfiFojt VOJP, úroveň Vlastní PbX
Řešení je vhodné pro majitele pobočkové telefonní ústředny (PbX), která umožňuje propojení se službami VoIP prostřednictvím svazku (TRUNK). Pro svazek je možné rezervovat ucelený blok telefonních čísel a lze na něm zajistit bezproblémové fungování vyšších služeb, jako je přímá provolba apod. Kontrolu nákladů na volání je možné provádět, stejně jako u všech VOJP služeb, pomocí webového rozhraní kdekoliv.
Výhody řešení
- jednotný číslovací plán
- využití stávajícího zařízení, nízké pořizovací náklady
Tarif ProfiFojt VOJP, úroveň Virtuální PbX
Řešení vystavěné pouze na bázi VoIP technologie pro zákazníky, kteří nevlastní pobočkovou telefonní ústřednu (PbX). Virtuální ústředna je tvořena uceleným blokem telefonních čísel (minimálně čtyř) a umožňuje většinu funkcí jako klasická pobočková telefonní ústředna. Veškerá nastavení Virtuální PbX lze spravovat pomocí webového rozhraní, kde je možné např. provádět i online kontrolu nákladů na volání. Každé telefonní číslo je navíc vybaveno dalšími funkcemi, jako je přesměrování hovorů, zkrácené volby, záznamník a další, které si může jeho uživatel ovládat individuálně (například pomocí klávesnice telefonu).
Výhody řešení
- jednotný číslovací plán pro celou firmu včetně poboček
- možnost umístit hlasové porty jedné Virtuální PbX kdekoliv, kde je dostupný internet
- možnost umístit hlasové porty k významným obchodním partnerům
- možnost přemísťovat hlasové porty bez omezení
- možnost operativního zvětšování či zmenšování počtu hlasových portů dle aktuální potřeby
- žádná drahá pobočková ústředna, investice pouze do zakoupení požadovaného počtu hlasových portů
- úspora cca 30% spotřebované elektrické energie
Tarif ProfiFojt VOJP, úroveň SOHO
Řešení pro zákazníky, kteří potřebují jen malý počet telefonních linek (minimálně 2) a nebo vlastní malou pobočkovou telefonní ústřednu bez podpory připojení digitálních svazků. U této varianty nelze zaručit rezervaci uceleného bloku telefonních čísel. Dostupnost rozšířených funkcí, jako je např. přímá provolba, kaskádové vyzvánění, blokování hovorů atd. je dána možnostmi uživatelem vlastněné pobočkové telefonní ústředny.
Které řešení je vhodné pro Vaši firmu?
- Jste majitelem pobočkové telefonní ústředny s podporou digitálních hlasových svazků - úroveň Vlastní PbX
- Chcete flexibilní řešení bez vlastní ústředny - úroveň Virtuální PbX
- Chcete nové digitální nebo analogové telefonní linky - úroveň SOHO (Small Office / Home Office)
Výhody služby
- velmi nízké paušální platby
- možnost sledování nákladů online pomocí webového rozhraní
- možnost přenesení stávajících telefonních čísel (nutno předem prověřit)